Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda
sipariş verdiğiniz taktirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve
mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
Alıcılar,
satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri satıcı tarafından ödenecektir.(Türkiye harici ülkeler hariç)
Satın
alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının
gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde
ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
Satın
alınan ürünün ulaştırılması imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu
öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde alıcıya bu durumu bildirmek
zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel alıcıya iade edilmek
zorundadır.
Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
Ürün
teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz
kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve
satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından
satıcıya ödenmez ise, alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde
nakliye gideri satıcıya ait olacak şekilde satıcıya iade etmek
zorundadır.
Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebeple oluşursa ve
ürün süresinde teslim edilemezse durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı,
siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel
ortadan kalkana kadar teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı
siparişi iptal ederse; bu iptalden 14 gün içinde ürün bedeli bankaya
iade edilir.
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan
önce muayene etmekle yükümlüdür. Ürünle birlikte mutlaka fatura da iade
edilmelidir.
Alıcı, satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği
adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün
içerisinde, satıcıya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek
şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir
gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını
kullanabilir.
VERİLEN SİPARİŞ NASIL İPTAL EDİLİR?
İptal talebinizi iletmek için teknik@fastcard.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz veya 0540 400 32 78 müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
İADE ŞARTLARI
İade
edilecek ürün, ürün etiketi kopartılmamış ya da hijyen bantları
çıkartılmamış olup, teslim alınan geri dönüşümlü kargo gönderim kutusu
ve orijinal paketi/ kutusu ile geri gönderilmelidir. Ürün, teslim
alındığı haliyle iade edilmelidir.
Alıcı, ürünün teslimi
sırasında, zarar gördüğünü düşündüğünü paketleri teslim eden firma
yetkilisi önünde açıp kontrol etmekle ve ürünün veya paketin ayıplı
olduğu kanaatindeyse tutanakla imza altına almakla yükümlüdür.
Ürünün
iade edilebilmesi için, fatura ile gönderilmelidir. Tekrar
satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteriye satılamayacak
durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemekte ve bedeli geri
ödenmemektedir.
İadesi onaylanan ürünlerin bedelleri en kısa sürede tarafınıza ödenir.
İade
hakkından faydalanabilmeniz için; satın alınan ürünü kutusu, ambalajı,
varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak
teslim tarihinden itibaren herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai
şart ödemeden ürünün tesliminden itibaren 14 (ondört) günlük süre içinde
iade edebilirsiniz.
Kredi kartına yapılan iadelerin kredi kart hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.
Alışveriş
kredi kartıyla ve taksitli olarak yapılmışsa, ürünü kaç taksit ile
aldıysanız, banka geri ödemesini taksitle yapmaktadır.
İadeler dönem içi işlemlerde gözükmez, bu nedenle hesap ekstrenizde görebilirsiniz.
ALICI’nın
özel istekleri ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda üretilen veya
üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen
ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
Tesliminden sonra ambalaj,
bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünlerden,
kullanım esnasında ALICI tarafından vücut ile birebir temas gerektiren
iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde (kulaklıklar
v.s.), tek kullanımlık ürünlerde ve buna benzer ürünlerde arızalı/
ayıplı olması halleri dışında cayma hakkı kullanılamaz.
Biz
ürünlerin en uygun şekilde size ulaşması için düzgün bir şekilde
paketleyip ya da poşetleyip kargoya veriyoruz. Kargo şirketinden
kaynaklanan sorunlarda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak
teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.
Eğer teslimatçı firma
yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak
ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine
bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket
tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini
layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
Paket kabul edilmemiş ve
tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en
kısa zamanda bize bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir
teslimatın gerçekleşmesini sağlayacağız.
ŞİRKET BİLGİLERİ
ADI/UNVANI: MÜTEFEKKİR REKLAM DANIŞMANLIK VE SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
ADRES : Üçevler Mahallesi Aslantaş Sokak Arkus İş Merkezi No:7/16 Nilüfer/BURSA
E-POSTA : info@fastcard.com.tr
TEL : 0540 400 32 78